mandag 21. mars 2011

Nominasjonen i lokalpartiet

I kveld hadde vi nominasjonsmøte i Nordreisa SV. Jeg er så fornøyd med nominasjonen!! Lista ble bare helt topp. En kjempefin blanding av nye navn og erfarne. I tillegg til oss som står omtrent på samme plass som sist kommer to helt nye inn med arbeidslyst og engasjement, og to tidligere kommunestyrerepresentanter har sagt ja til å stå langt oppe på lista. Utrulig viktig med dyrebar erfaring og nye tanker i den vanskelige økonomiske tiden som står foran oss. I tillegg har vi fått med to flotte SU-ere som jeg tror vil gjøre en veldig bra innsats. Sammen tror jeg vi blir et flott lag. Og jeg gleder meg virkelig til valgkampen. Mer enn noen gang før.

De 10 øverste er:
  1. Siv Elin Hansen
  2. Helga Wigdel
  3. Kirsti Hansen-Krone
  4. Odd Rudberg
  5. Ole Johan Olsen
  6. Mariell Nilsen
  7. Geirmund Vik
  8. Inna Minakova
  9. Tonje Holm
  10. Hans Isdahl

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar